За останні роки світовий ринок морських круїзів зазнав глобалізації і розподілився між декількома міжнародними корпораціями гігантами, які є законодавцями круїзної індустрії. Круизы на пароме Принцесса Анастасия. Найбільша з них і безперечний світовий лідер — круїзна корпорація Carnival Corporation, що володіє 52% всього світового круїзного ринку. За нею йде Royal Caribbean, якій належить 22% частки ринку, і корпорація MSC -з 10% частки круїзного ринку. Далі йдуть кілька незалежних круїзних холдингів і круїзних компаній, що пропонують морські круїзи на власних круїзних кораблях.

Саме процеси глобалізації світової економіки, в яку круїзні корпорації залучені в повній мірі, дозволили в значній мірі знизити витрати при витратах на будівництво і обслуговування круїзної індустрії. І зробити морські круїзи доступними за ціною для мільйонів, але при цьому максимально зберігаючи якість «високого стилю відпочинку».

Створюються просто фантастичні за рівнем комфорту і пропонованого сервісу круїзні лайнери — справжні плавучі курорти, на яких є все, щоб забезпечити самий висококласний відпочинок: комфортабельні каюти (багато з яких з персональними балконами), численні ресторани, бари, піцерії, кафе, зони розваг з кінотеатрами, театрами, концертними залами, казино, аквапарками, басейнами, SPA-центрами, тенісними кортами, полями для гольфу, дискотеками, ігровими зонами для дітей і підлітків … продовжувати можна нескінченно. Навіть каплиці для вінчань є, і при бажанні свідком на весіллі може виступити сам капітан.

Причому на відміну від наземного відпочинку в готелі або на курорті аналогічного рівня, морські круїзи — це відпочинок за системою «все включено». І на відміну від наземного відпочинку, морські круїзи дозволяють за одну поїздку відвідати відразу кілька країн, причому в умовах максимального комфорту переміщатися від країни до країни. У портах заходу організовуються численні екскурсії до пам’яток. Тому, якщо порівняти вартість і кількість вже входять послуг в морському круїзі з вартістю з наземним відпочинком, стає очевидно, чому морські круїзи так популярні в усьому світі і чому все більше туристів роблять вибір на користь круїзів. А якість і кількість вражень, які туристи отримують в круїзі, взагалі важко переоцінити.
Найбільші круїзні корпорації володіють великим, постійно поповнюється сучасним круїзним флотом, що складається з лайнерів, спроектованих за останнім словом науки, техніки та дизайну. Сьогодні при будівництві круїзних лайнерів застосовуються найбільш інноваційні технології та досягнення інженерної думки, що забезпечують комфорт і безпеку пасажирів при будь-яких погодних умовах і в будь-яких регіонах плавання по всій земній кулі. А пишність дизайну інтер’єрів здатне затьмарити будь-які всесвітньо-відомі дизайнерські готелі.
Щороку на воду спускається кілька нових круїзних лайнерів. Круїзні корпорації інвестують великі кошти в будівництво нових кораблів.
Чи знаєте ви, скільки коштує побудувати круїзний лайнер?

Для прикладу, вартість інвестицій в будівництво нового лайнера Carnival — «Carnival Magic», який бере на борт 3625 пасажирів і почне здійснювати круїзи «Карнавал Середземномор’я» з весни 2011 року, склав 738 мільйонів доларів.
А круїзний лайнер компанії Freestyle Cruising NCL — «Norwegian Epic», побудований за абсолютно новому унікальному проекту і введений в експлуатацію в травні 2010 року, бере на борт 4200 пасажирів — коштує 1 мільярд і 200 мільйонів доларів.
Всього у 2010 році в експлуатацію було введено 14 нових круїзних лайнерів, в 2011 — 10, а в період 2012- 2014 роки заплановано ще близько 12.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here