Останнім часом у зв’язку з пересиченням людей даним напрямком реклами ефективність її значно знизилася. Поштові скриньки забиті, майданчик біля поштових скриньок вічно закидана рекламою, по домофону постійно дзвонять рознощики і просять відкрити — в загальному, негатив потенційних клієнтів тільки зростає, а ефект часом зовсім непомітний. Для отримання віддачі від даного виду реклами необхідно дотримуватися певних правил проведення рекламної кампанії через поштові скриньки.

По-перше — обов’язково продумувати концепцію рекламної акції, ефективність і важливість наданих знижок, дисконтів для кінцевих одержувачів. Наприклад — малоефективно пропонувати клієнтам в подарунок пляшку шампанського при покупці меблів. Набагато ефективніше красиво закреслити одну ціну (природно — завищену) і виділити червоним нову, на 15% нижче. При покупці дорогих товарів потенційні покупці дуже часто реагують саме на пропозицію знижок та проведення розпродажів — любить наш народ халяву.

По-друге — інформація на рекламних листівках повинна кидатися в очі, великим шрифтом виділяється найважливіша інформація або назва фірми (для «запису на корочку головного мозку», як то кажуть). Детальніше на сайті http://vladpromo.com.ua/distribution-of-leaflets. Не допустимі похмурі, темні фони, нечитабельним або витіюваті шрифти. Дуже часто взаємодія клієнта з листівкою і її сприйняття відбувається протягом декількох перших секунд. Мало хто бере листівки додому і там їх досконально вивчає. Тому так важливо за ці кілька секунд донести максимум інформації до людини. Також дуже важлива якість виконання рекламної листівки — роздруковану на газетному папері або бруднити фарбою руки листівку хочеться відразу викинути.

По-третє — необхідно розмежовувати райони розсилки. Наприклад — набагато ефективніше рекламу меблів або ремонтних послуг проводити в новобудовах і спальних районах. Рекламу продуктових магазинів і аптек — в прилеглих районах. Кабельне ТБ, ремонт побутової техніки на дому тощо ефективно рекламувати в центральному районі міста і в елітному житлі.

По-четверте — ефективність і віддачу розсилки можна підвищити, якщо вибрати не суцільну розсилку по всіх поштових скриньках певного району, а вибіркову — коли розповсюджувач пропускає забиті рекламою і зламані поштові скриньки. З забитих людина якщо і дістане всі листівки і газети, то в 99% випадків відразу відправить їх у сміття. З зламаних ж ящиків реклама, як правило, швидко розлітається по підлозі, або витягується дітьми. Вибіркова розсилка, як правило, трохи дорожче суцільний, але в цьому випадку набагато більший відсоток рекламних буклетів або листівок потрапить в потрібні руки.

По-п’яте — розсилку необхідно довіряти досвідченим розповсюджувачам. Школярі і студенти в більшості випадків відправлять пристойну частину розсилки в сміття. Аналогічна ситуація і з пенсіонерами — така робота важкувата для них. Бажано, щоб розповсюджувачі були чоловіки середнього віку. Вартість їх роботи, звичайно, вище, але вище і відповідальність, а в сумі і результат рекламної акції краще.

По-шосте — треба змусити отримувача не викинути вашу рекламку. Для цього можна вдатися до таких способів, як поєднання реклами з корисною інформацією: схема метро, ​​список екстрених телефонів, календарик на наступний рік … Також рекламний буклет може представляти собою невеликий каталог популярних товарів, що виділить його серед решти реклами і швидше за все позитивно вплине на рішення людини залишити його і потім докладніше вивчити.

Дотримання цих рекомендацій при проведенні розсилки по поштових скриньках дозволить залучити більше клієнтів, продати товари та послуги Вашої фірми. Якщо ж ці правила не дотримуватися — ефект від проведеної розсилки буде прагнути до мінімуму, і витрати на проведення рекламної акції будуть просто викинуті на вітер.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here